dimecres, 12 de desembre del 2012

I un altre video

Avui afegim un altre video.

Es tracta del que vam passar el dia de la reunió de classes.

En aquest veureu els vostres nens més crescudets... aviat ens marxaran de casa :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada